Dostava in vračila

DOSTAVA

Naročeni izdelki do 13:00 ure bodo odposlani najkasneje dva delovna dni po naročilu (določila glede dostave veljajo, v primeru, da je blago na zalogi). V primeru vseh tiskanih izdelkov (poročna vabila, poročne zahvale, krstna vabila, vabila za obletnice, zahvale ob rojstvu otroka, poročni meniji in sedežni red) si ponudnik pridržuje pravico, da izdelek dostavi v desetih delovnih dneh od prejema naročnikove potrditve, saj izdelke naredi ročno. Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj mail.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo (GLS), stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.

V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Dostava za spletna naročila se vrši samo na ozemlju Republike Slovenije. Za dostavo v ostale države vas prosimo, da nas kontaktirate.

Reklamacija dostave:

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS d.o.o.. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da se pokličete na njihovo telefonsko številko 01 500 11 50 ali 01 500 11 90, ali jim pišete na info@gls-slovenia.com ali izpolnete obrazec o poškodovanem oz izgubljenem paketu.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

 

NAPAKE, ZAMENJAVA in VRAČILO

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

 

V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) ima potrošnik v primeru pogodbe sklenjene na daljavo, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. K vrnjenim izdelkom mora priložiti obrazec za vračilo blaga, ki se nahaja TUKAJ.

 

Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, ustrezno zapakirano, da se med samim transportom le ta ne poškoduje. V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano ali ima poškodovano embalažo, ima podjetje Vidi d.o.o. pravico, da potrošniku izstavi račun za poškodovano blago ali za poškodovano embalažo. 

 

V primeru, da potrošnik koristi različne akcijske ugodnosti v obliki brezplačne poštnine ob določeni vrednosti nakupa in nato odstopi od pogodbe in blago tudi vrne, si podjetje Vidi d.o.o pridružuje pravico, da zaračuna stroške poštnine. 

 

Zaradi narave izdelkov, ki jih spletna Poročna trgovina zagotavlja potrošnikom, odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ne velja v naslednjih primerih:

 

Naročila tiskovin: poročna vabila, krstna vabila, poročne zahvale, zahvale ob rojstvu otroka, sedežni red, poročni meni, oznake miz, etikete za steklenice, personalizirani kartončki, tabel za sedežni red

 

Naročilu personaliziranih izdelkov: naprsnih šopkov (če želite, da njihov izgled drugačen kot na izbranem izdelku), poročnih in krstnih konfetov (če so jim dodani konfetni listki), personaliziranih napisov za torto, naročilo poročnih sveč, poročnih plastenk polnjenih z vodo

 

Naročila oblikovalskih storitev: monogrami, e-vabila 

 

Pri sklenitvi pogodbe o najemu poročnih stolov veljajo drugi pogoji, ki so potrošniku predčasno predstavljeni. 

 

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke, ponudnik jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. 

 

Vidi d.o.o. ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

 

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Vidi d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.

 

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

 

- odpravi napako na izdelku ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

 

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Neskladnost blaga:
Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi neskladnosti na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz neskladnosti blaga, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja neskladnosti blaga, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o neskladju blaga natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če neskladnost ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 delovnih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o neskladnosti obstaja spor, mora trgovec v roku 8 delovnih dni podati potrošniku pisen odgovor.

O uveljavljanju neskladnosti blaga nas obvestite na: info@porocnikoticek.si.

Neskladnost blaga je:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila