Pogoji poslovanja
Splošni pogoji ob izposoji ali nakupu
Razlika med izposojeno in kupljeno obleko
Izposojena obleka je rabljena (že nošena in pomerjana v salonu), kupljeno obleko za vas naročimo in je popolnoma nova.
Izposoja poročne obleke
Ob izposoji poročne obleke se plača ARA v višini 200€, ki velja kot rezervacija poročne obleke. Ostali znesek stranka poravna ob dvigu poročne obleke. Znesek are ni prenosljiv za plačilo drugih izdelkov ali storitev.
Stornacije
V primeru odpovedi rezervacije obleke v roku treh (3) dni od rezervacije vrnemo 50% are. Ob kasnejši odpovedi ARE NE VRAČAMO.
Dvig poročne obleke
Ob izposoji poročne obleke je potrebno z obleko ravnati skrbno, saj je le ta last salona. Obleko mora prevzeti nevesta, ki pred končnih prevzemom obleko še enkrat pomeri v prisotnosti svetovalke. V kolikor so potrebni še popravki, jih šivilja opravi. V kolikor obleko prevzame druga oseba, morebitnih reklamacij ne upoštevamo.
Ob prevzemu izposojene poročne obleke, ki je last poročnega salona je izposojemalec dolžan zagotoviti minimalen znesek v višini 100 € v gotovini, kot garancijo, da bo poročna obleka vrnjena salonu v dogovorjenem roku in brez poškodb. Garancija je vrnjena stranki na dan vračila poročne obleke, v kolikor se obleka vrne pravočasno in brez poškodb. V primeru poškodb se garancija zadrži. Če je poškodba na obleki večja in znesek garancije ne pokrije stroškov popravila, je potrebno doplačilo.
Nošenje obleke
Ob izposoji poročne obleke je potrebno z obleko ravnati skrbno, saj je le ta last salona. Vsako uničevanje obleke je plačljivo. Prepovedani so tudi kakršnikoli drugi posegi na obleki. Med posege štejemo: naknadno šivanje, čiščenje, spenjanje, oz. popravki, ki na obleki puščajo sledi.
Vračilo obleke
Izposojeno obleko je potrebno vrniti prvi delovni dan po poroki. Obleka mora biti vrnjena v salon do 13. ure oz. najkasneje do 17. ure. Za kasnejše vračilo zaračunavamo zamudnino, ki znaša 30 € na dan.
Stroški v primeru poškodb
Salon je dolžan stranki zaračunati popravke za nastalo škodo na obleki po sledečem ceniku:
- 60 € manjši šiviljski popravki (raztrganine do 10 cm na enem sloju obleke)
- 120 € večji šiviljski popravki (večje raztrganine enega sloja obleke)
- 280 € večji šiviljski popravki, ki zahtevajo odstranitev in menjavo tila za celotni obod krila)
- Ponovna cena najema znaša cena popravkov v primeru, da je obleka zažgana (ogorek), polita z voskom ali ima obleka odtrgane kose. Velja tudi za obleko, ki je uničena do mere, da jo stranka ne more prevzeti za prihodnjo soboto.
- Uporaba milnih mehurčkov NI dovoljena. Le ti pri čiščenju obleke v stiku z vodo povzročijo reakcijo v obliki sivih madežev, ki jih ni možno odstraniti. Vzrok je popolnoma uničena obleka, za kar je potrebno plačati ponovno ceno najema.
Ko boste na dan poroke žareli od sreče in zadovoljstva, ne pozabite, da nosite izposojeno obleko, ki jo bo za vami prav tako nosila nevesta. Da se izognete nepopravljivih poškodb, velikih strganin in trdovratnih madežev, in s tem dodatnih stroškov, se držite bontona in poročnega protokola. V nasprotnem primeru je za vas nakup prava in edina izbira.
Nakup poročne obleke
Za nakup poročne obleke nudimo plačevanje po delih. Prvi del plačila znaša najmanj 1/3 prodajne cene obleke. Prevzem obleke je možen ob 100% plačilu obleke. V primeru odstopa od pogodbe/nakupa iz kakršnegakoli razloga, že vplačanega zneska ne vračamo. Nudimo tudi možnost hitrega kredita v sodelovanju z našim poslovnim partnerjem.
Izposoja svečane obleke
Ob izposoji svečane obleke se plača ARA v višini 50€, ki velja kot rezervacija svečane obleke. Ostali znesek stranka poravna ob dvigu svečane obleke. Znesek are ni prenosljiv za plačilo drugih izdelkov ali storitev.
Stornacije
V primeru odpovedi rezervacije obleke v roku treh (3) dni od rezervacije vrnemo 50% are. Ob kasnejši odpovedi ARE NE VRAČAMO!
Dvig svečane obleke
Ob prevzemu izposojene svečane obleke, ki je last poročnega salona je izposojemalec dolžan zagotoviti minimalen znesek v višini 40 € v gotovini, kot garancijo, da bo svečana obleka vrnjena salonu v dogovorjenem roku in brez poškodb. Garancija je vrnjena stranki na dan vračila svečane obleke, v klikor se obleka vrne pravočasno in brez poškodb. V primeru poškodb se garancija zadrži.
V primeru poškodb
Salon je dolžan stranki zaračunati popravke za nastalo škodo na obleki po sledečem ceniku:
- 40 € manjši šiviljski popravki (raztrganine do 10 cm na enem sloju obleke)
- 100 € večji šiviljski popravki (večje raztrganine)
- Ponovna cena najema znaša cena popravkov v primeru, da je obleka zažgana (ogorek), polita z voskom ali ima obleka odtrgane kose. Velja tudi za obleko, ki je uničena do mere, da jo stranka ne more prevzeti za nadaljne nošenje.
- Uporaba milnih mehurčkov NI dovoljena. Le ti pri čiščenju obleke v stiku z vodo povzročijo reakcijo v obliki sivih madežev, ki jih ni možno odstraniti. Vzrok je popolnoma uničena obleka, za kar je potrebno plačati ponovno ceno najema.
SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE
SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji podjetja Vidi d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino https://www.porocnikoticek.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Vidi d.o.o. kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V primeru vseh tiskanih izdelkov (poročna vabila, poročne zahvale, krstna vabila, vabila za obletnice, zahvale ob rojstvu otroka, poročni meniji in sedežni red) je poleg nakupa potrebno izpolniti tudi poseben obrazec, kjer določite barvo tiska, motiv, pisavo ter napišete želeno besedilo. V roku treh delovnih dni dobite na svoj mail osnutek postavitve (v PDF formatu). Prikaz barv je simboličen. Možna so odstopanja barv glede na barvo papirja. V ceno je vključen 1 popravek. Rok izdelave je 7 delovnih dni od zadnje potrditve.
IZDAJA RAČUNA
Po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu ali tiskani obliki na e-naslov kupca ali ga da v paket. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom .
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- s plačilno kartico – MasterCard in Visa
- preko transakcijskega računa (po predračunu)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopijo pogodbe pa na svoj mail prejme tudi kupec.
CENE
Vse cene v spletni trgovini https://www.porocnikoticek.si so navedene v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (ddv). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Spletna cena
Velja za vse registrirane kupce spletne trgovine www.porocnikoticek.si, ki opravijo nakup preko spletne košarice na spletnem mestuwww.porocnikoticek.si in nam ob nakupu v košarici zaupajo svoje podatke.
V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik z uporabniškim računom, ali kot gost (registriran uporabnik brez uporabniškega računa)
Dobavni rok
Dobavne roke, ki so objavljeni pri posameznih izdelkih, predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz našega skladišča ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
PLAČILNE KARTICE
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
- po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
POSTOPEK NAKUPA
Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "V košarico". Gumb je na voljo poleg okenca s količino. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
Pregled spletne košarice:
V desnem zgornjem kotu se nahaja ikona nakupovalnega vozička in s klikom na njo lahko kupec pregleda kaj ima v košarici, izdelke po potrebi odstrani, spremin lahko tudi naročeno količino izdelkov. Če želi kupec zaključiti nakup, lahko klikne gumb "Nadaljuj na blagajno".
Način prijave:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
Naslov za plačilo:
Kupec izpolni obrazec na katerega želi prejeli račun, nato pa izbere želeni način plačila.
Zaključni obrazec za oddajo naročila:
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na rubriko "košarica". V naročilo mora dopisati še DATUM DOGODKA ter po potrebi dodati kakšne OPOMBE.
Oddaja naročila:
Kupec pregleda "Splošne pogoje poslovanja" ter označi svoj pregled. S klikom na gumb "Nakup" odda svoje naročilo. V primeru uspešno oddanega naročila na svojo elektronsko pošto prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega emaila ne prejmete, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov, ki so vodili do neuspešne oddaje naročila. Postopek lahko ponovite (prrosimo da ponovno preverite vaš elektronski naslov, ki ste ga vpisali med podatki), ali pa nas kontaktirate za pomoč na 01 427 25 94 ali info@porocnikoticek.si, prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
Prejetje naročila:
Po prejetju naročila ga ponudnik pregleda, preveri dobavljivost ter stranki poda odgovor (najkasneje v 72 urah). Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
Blago odposlano:
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
NAPAKE, ZAMENJAVA in VRAČILO
Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.
V skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) ima potrošnik v primeru pogodbe sklenjene na daljavo, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. K vrnjenim izdelkom mora priložiti obrazec za vračilo blaga, ki se nahaja TUKAJ.
Blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano, ustrezno zapakirano, da se med samim transportom le ta ne poškoduje. V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano ali ima poškodovano embalažo, ima podjetje Vidi d.o.o. pravico, da potrošniku izstavi račun za poškodovano blago ali za poškodovano embalažo.
Zaradi narave izdelkov, ki jih spletna trgovina zagotavlja potrošnikom, odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo ne velja v naslednjih primerih:
Naročila personaliziranih tiskovin: poročna vabila, krstna vabila, poročne zahvale, zahvale ob rojstvu otroka, sedežni red, poročni meni, oznake miz, etikete za steklenice, personalizirani kartončki, tabel za sedežni red, ...
Naročilu personaliziranih in ročno izdelanih izdelkov: naprsnih šopkov, poročnih in krstnih konfetov, personaliziranih napisov za torto, naročilo poročnih in krstnih sveč, plastenk polnjenih z vodo, ...
Naročila oblikovalskih personaliziranih storitev: monogrami, e-vabila
Pri sklenitvi pogodbe o najemu poročnih stolov in dekorativne opreme veljajo drugi pogoji, ki so potrošniku predčasno predstavljeni.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke, ponudnik jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov.
Vidi d.o.o. ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Vidi d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- neskladen izdelek zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Neskladnost izdelka:
Reklamacijo iz naslova neskladnosti izdelka lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi neskladnosti izdelka na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik neskladnost reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja neskladnosti, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo neskladnosti, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z neskladnostjo, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če neskladnost ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o neskladnosti obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
O uveljavljanju neskladnosti blaga nas obvestite na: info@porocnikoticek.si.
Blago je neskladno:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
DOSTAVA
Naročeni izdelki do 13:00 ure bodo odposlani najkasneje dva delovna dni po naročilu (določila glede dostave veljajo, v primeru, da je blago na zalogi). V primeru vseh tiskanih (personaliziranih) izdelkov (poročna vabila, poročne zahvale, krstna vabila, krstne sveče in prtički, vabila za obletnice, zahvale ob rojstvu otroka, poročni meniji in sedežni red) si ponudnik pridržuje pravico, da izdelek dostavi v desetih delovnih dneh od prejema naročnikove potrditve, saj izdelke naredi ročno. Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj mail. Izberete lahko tudi storitev "hitra izdelava" z rokom izdelave 2-3 dni.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo (GLS), stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.
Dostava se vrši na ozemlju Republike Slovenije.
Reklamacija dostave:
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS d.o.o.. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da se pokličete na njihovo telefonsko številko 01 500 11 50 ali 01 500 11 90, ali jim pišete na info@gls-slovenia.com ali izpolnete obrazec o poškodovanem oz izgubljenem paketu.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.
VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Upravitelj spletnega mesta https://www.porocnikoticek.si , podjetje Vidi d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na https://www.porocnikoticek.si (npr. ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...).
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.porocnikoticek.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Vaše podatke lahko posredujemo zgolj našim dobaviteljem in logistični/dostavni službi za namen izvršitve vašega naročila. Posredovane podatke omenjeni partnerji varujejo in ne hranijo na zalogo, ter jih ne uporabljajo za druge namene.
PRIVOLITEV
Z registracijo na spletni trgovini se strinjate, da podjetje zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v tej izjavi.
OBJAVE FOTOGRAFIJ IZDELKOV
Za personalizirane izdelke, ki so naše avtorsko delo oz. delo naše oblikovalke (vse tiskovine, konfeti, naprsni šopki, avtomobilske tablice, napisi za torte, ..) si pridržujemo pravico do objave na naših družbenih omrežjih in na spletni strani www.porocna-trgovina.com in/ali www.porocnikoticek.si.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik (Vidi d.o.o.) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 01 427 25 94, ali po elektronski pošti na https://www.porocnikoticek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu https://www.porocnikoticek.si . Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem, Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
POGOJI POSLOVANJA - NAGRADNA IGRA Instagram
- člen Pravila v tem dokumentu (v nadaljevanju: pravila) urejajo potek Instagram nagradne igre, ki jo prireja podjetje Vidi d.o.o., matična št.: 5607833, ID št. za DDV: SI36542067.
- člen (kdo lahko sodeluje in definicije pojmov) V tej nagradni igri lahko sodelujejo vse polnoletne fizične osebe, ki so državljani Evropske unije ali imajo stalno prebivališče v Evropski uniji (v nadaljevanju: sodelujoči).
- člen (drugi pogoji sodelovanja) Drugi pogoji, ki jih mora za sodelovanje izpolnjevati sodelujoči: − biti mora polnoletna fizična oseba, ki je državljan Evropske unije ali ima stalno prebivališče v Evropski uniji, − biti mora popolno poslovno sposoben, − ne sme biti zaposlen ali opravljati dela na drugi pravni podlagi (pogodba o delu, delo prek − študentskega servisa, ipd.) pri prireditelju, član uprave ali nadzornega sveta, − ne sme biti ožji družinski član (tj. sorodstvo ali svaštvo v ravni črti, sorodstvo ali svaštvo v stranski črti do vštetega četrtega kolena) zaposlenega, člana uprave ali nadzornega sveta pri prireditelju, − ne sme sodelovati pri pripravi ali izvedbi nagradne igre. Sodelujoči mora izpolnjevati pogoje iz tega člena v obdobju od pričetka sodelovanja v nagradni igri (opisanega v 4. členu) in vse do izvedbe žrebanja, izžrebanec oz. nagrajenec pa tudi do pridobitve nagrade.
- člen (način sodelovanja) Sodelujoči, ki izpolnjuje vse pogoje iz 3. člena teh pravil, mora za sodelovanje v nagradni igri »Ime nagradne igre«, na Instagram profilu Poročnega kotička. − Na Instagram profilu pod objavo o nagradni igri, v komentarju označiti dva prijatelja. Z izvršitvijo vseh ravnanj po prejšnjem odstavku, sodelujoči poda soglasje k danim pravilom in seznanjenost z njihovo vsebino. Upošteval se bo zgolj pravilen način sodelovanja, ki ustreza zgoraj navedenim pogojem za sodelovanje v nagradni igri. Prireditelj bo za osebne podatke sodelujočih, ki so jih ti posredovali v okviru nagradne igre, uporabil za namen izvedbe nagradne igre ter za druge namene, v kolikor bo uporabnik za takšne druge namene obdelave podal pisno soglasje. Izžrebanec te nagradne igre, pridobijo darilni paketek Booby Tape
- člen (komisija) Prireditelj bo do začetka te nagradne igre imenoval tričlansko komisijo (v nadaljevanju: komisija), ki bo: − nadzirala potek nagradne igre in spoštovanje teh pravil; − po končanem žrebanju iz 6. člena teh pravil, sestavila zapisnik in ga hranila 1 leto od dne, ko je bilo to zaključeno; − v skladu z 10. členom teh pravil, ukrepala v primeru suma kršitev. Odločitve komisije so dokončne.
- člen (žrebanje) Žrebanje, ki bo potekalo digitalno na sedežu prireditelja. Žrebanje bo izvedeno s pomočjo računalniškega programa. Nagrajenca o izidu žrebanja in zahtevo po posredovanju davčne številke bo organizator poskušal obvestiti preko kontaktnih podatkov na Instagram profilu nagrajenca. V roku sedmih (7) dni, šteto od dne, ko je bilo obvestilo iz prvega odstavka tega člena poslano sodelujočemu na eno izmed njegovih komunikacijskih poti, morajo izžrebanci prireditelju posredovati naslednje podatke: − Ime in priimek − naslov stalnega ali začasnega prebivališča, − e-naslov in − davčno številko. V skladu z določbami tretje točke 3. odstavka 105. člena Zakona o dohodnini (Zdoh-2) se dobitek v nagradni igri šteje za drugi dohodek fizične osebe. Prireditelj bo nagrajencu predal nagrado in skladno z ZDoh-2 opravil obračun in plačilo akontacije dohodnine, kot davčni odtegljaj. Znesek nagrade se prejemniku šteje v davčno osnovo. Morebitna doplačila dohodnine v skladu z letno dohodninsko odločbo rezidentstva, številka osebnega dokumenta, identifikacijska številka za davčne namene, dodeljena v državi rezidentstva). Nerezidenti, ki imajo slovensko davčno številko, morajo poleg navedenega obvezno priložiti tudi svojo slovensko davčno številko (35. člen ZDavP2).
- člen (prevzem in prenos nagrade) Nagrada se ne podeli, če izžrebanec nagrade žreba: - v roku iz 7. člena ne posreduje vseh zahtevanih in točnih podatkov, - ne izkaže svoje istovetnosti z veljavnim osebnim dokumentom, - krši pravila iz 9. člena teh pravil, - pisno ali ustno izrazi voljo, da se nagradi odpoveduje, - ne izpolnjuje pogojev za prevzem nagrade opredeljenih v teh pravilih, - se ne javi in ne posreduje svojih podatkov kot je opredeljeno v 7. členu.
Nagrade se ne podelijo tudi v primeru če: - se ugotovi, da je sodelujoči do nagrade prišel na nepravilen način, kar oceni izvajalec nagradne igre, - nagrajenec ali izžrebanec v igri sodeluje v nasprotju s pravili in pogoji nagradne igre, - se nagrajenec za glavno nagrado 365 kav ne javi prireditelju v 7 dnevnem roku, ki je opredeljen v 7. členu teh pravil, - jo organizator lahko podeli izžrebani rezervi, - v drugih primerih, ko podelitev nagrade ne bi bila možna ali zakonita.
Nagrade ni mogoče: − prenesti na tretjo osebo, − unovčiti v zameno za gotovino ali zamenjati za drugo nagrado.
- člen (kršitev pravil) V kolikor se pred žrebanjem izkaže, da določena oseba skuša doseči ali doseže sodelovanje v nagradni igri ali podelitev nagrade s kršitvijo teh pravil ali zakonodaje, ji prireditelj lahko prepreči sodelovanje v nagradni igri. V kolikor se kršitve iz prejšnjega odstavka tega člena izkažejo po izvedenem žrebanju, prireditelj kršitelju ni dolžan podeliti nagrade. V kolikor je nagrada že podeljena, pa se izkaže, da je izžrebanec ali nagrajenec prišel do nagrade s kršitvami iz prvega odstavka tega člena, sme prireditelj zahtevati takojšno vrnitev nagrade ter povrnitev nastale škode.
- člen (osebni podatki) Prireditelj z osebnimi podatki ravna skrbno in jih obdeluje skladno z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Prireditelj obdeluje osebne podatke sodelujočih, ki jih pridobi s sodelovanjem v nagradni igri: ime, priimek in elektronski naslov. Pridobljeni osebni podatki se uporabljajo za vodenje evidenc organizatorja nagradne igre ter za kontaktiranje sodelujočih v povezavi z izvedbo nagradne igre, drugi osebni podatki nagrajenca pa za davčne namene (plačilo akontacije ipd.) in namen izročitve nagrade. Osebne podatke lahko organizator nagradne igre uporablja izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Sodelujoči ima pravico do seznanitve s svojimi osebnimi podatki, zahteve po popravku, spremembi, omejitvi uporabe osebnih podatkov ter pravico do zahteve po prenosu svojih osebnih podatkov. Sodelujoči v nagradni igri lahko kadar koli pisno zahteva, da se njegovi podatki izbrišejo iz evidence osebnih podatkov prireditelja. V primeru, da zahteva izbris osebnih podatkov pred zaključkom nagradne igre, se šteje, da odstopa od sodelovanja v nagradni igri. Osebni podatki iz tega člena bodo hranjeni do izpolnitve namena, najdlje pa 30 dni po zaključku nagradne igre. V primeru, da sodelujoči pred iztekom tega roka zahteva izbris osebnih podatkov, jih bo prireditelj morda moral kljub temu obdelovati, v kolikor obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
- člen (reševanje sporov) Morebitne spore, bosta organizator in sodelujoči reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred pristojnim sodiščem.